FITNESS TIPS

Yoga HOT

Υρώ Ακριβίδη, Fitness Professional, Certified Yoga Instructor E-RYT, RCYT, YACEP

Το δέρμα σου να πιάνει φωτιά αλλά εσύ με επιμονή και σωστές ανάσες και προσπαθείς να εκτελέσεις σωστά μια σειρά από -απλές- ασκήσεις Yoga. Τρελό; Όχι, αλλά μπορεί να καταφέρεις να κάψεις έως και 1000 θερμίδες ανά ώρα.

Το ασκησιολόγιο δεν διαφέρει δεν διαφέρει από αυτό της Hatha Yoga, η μόνη για διαφορά είναι η διαφορά η θερμοκρασία στους περίπου 40 βαθμούς Κελσίου, στόχος είναι η μυϊκή χαλάρωση και η πρόκληση εφίδρωσης, η οποία αποτοξινώνει τον οργανισμό, ενώ ταυτόχρονα βοηθά να καούν γρηγορότερα θερμίδες. Η έκκριση ιδρώτα είναι ισάξια με μια προπόνηση στίβου 40 λεπτών, χωρίς όμως τον κίνδυνο τραυματισμού.

Άρα επιγραμματικά τι μας προσφέρει; Ελαστικότητα. Με την αυξημένη θερμοκρασία επιτυγχάνεται αύξηση του εύρους των κινήσεων καθώς και σχετική επούλωση παλαιότερων μυϊκών τραυματισμών. Απώλεια βάρους. Είναι πολλές οι θερμίδες που καλείται να εκμεταλλευτεί ο οργανισμός προκειμένου να ανταπεξέλθει σε τέτοιες συνθήκες, αυξάνοντας τους παλμούς της καρδιάς, ιδρώνοντας και οξειδώνοντας τα λιποειδή κύτταρα. Άγχος τέλος. Άσκηση, αναπνοές, διαλογισμός, συγκέντρωση, έκκριση μελατονίνης. Τα γνωστά ευεργετήματα της Yoga. Προστασία του οργανισμού. Η υψηλή θερμοκρασία λειτουργεί σαν ένας υπό έλεγχο πυρετός, έτσι εξοντώνονται οι ιοί γρίπης, και αυξάνονται τα λευκά αιμοσφαίρια που καταπολεμούν ασθένειες και βακτήρια ενώ παρατηρείται και έντονη παραγωγή ιντερφερόνης, η οποία αυξάνει την παραγωγή αντισωμάτων. Ανακούφιση από πόνους, λίπανση των αρθρώσεων, ανακούφιση από δυσκαμψία, απελευθέρωση της έντασης και του σφιξίματος.

Λιτά καλοκαιρινά ρουχαλάκια, πετσέτα, νεράκι και φύγαμε για ΗΟΤ Yoga στο theConcept Ταύρου.

© 2019 by theConcept Tavros

 

This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now