FITNESS TIPS

Χαιρετισμός στον Ήλιο

Υρώ Ακριβίδη, Fitness Professional, Certified Yoga Instructor E-RYT, RCYT, YACEP

Ο χαιρετισμός στον Ήλιο οριοθετεί την Yoga. Αποτελείται από 12 στάσεις όσες και οι ώρες της ημέρας. Είναι εξισορροπητικός και αναζωογονητικός. Όταν είσαι υποτονικός σου δίνει ενέργεια, και όταν έχεις περισσότερη ένταση σε ηρεμεί.

 

Κατάλληλη ώρα για να εκτελείται είναι κατά την ανατολή του Ηλίου, και καλό θα ήταν να έχετε τον Ήλιο ως σημείο αναφοράς. Παίρνεις απίστευτη ενέργεια και ευεξία για την υπόλοιπη μέρα σου.

 

Αφιερώνουμε την ακολουθία των 12 στάσεων στον Ήλιο με σκοπό να το ευχαριστούμε για την συνέπεια και την ύπαρξή του. Για την ζεστασιά και την λάμψη που μας δίνει. Σκεφτείτε πως είναι η ψυχολογία σας τις συννεφιασμένες ημέρες. Τι διάθεση έχετε τις μέρες που έχει κρύο. Και πως αλλάζει τελείως η ενέργειά και η διάθεσή σας ξαφνικά πηγαίνει στα ύψη την άνοιξη και ακόμη περισσότερο το καλοκαίρι. Καθώς επίσης, θυμηθείτε πόσο σκληρό και άκαμπτο είναι το σώμα σας τις χειμωνιάτικες μέρες. Πόσο πονάνε οι αρθρώσεις σας ή τυχόν μυϊκοί ερεθισμοί τις μέρες με υγρασία. Η ζέστη είναι φιλική για το σώμα σας. Και ο χαιρετισμός στον Ήλιο δημιουργεί θερμότητα. Ζεσταίνει το σώμα και το βοηθάει να μαλακώσει.

 

Συνήθως προηγείται από τις επόμενες asanas που θα ακολουθήσουν. Αλλά και μόνος του προσφέρει ικανοποιητική γυμναστική για όλο το σώμα -αποτελεί πλήρες σετ ασκήσεων όταν με κάποιες παραλλαγές-.

 

Κάθε θέση είναι αντίθετη της προηγούμενής της. Δουλεύει το σώμα με διαφορετικό τρόπο διαστέλλοντας και συστέλλοντας το στήθος για να ρυθμίσει την αναπνοή. Η ιδανική του εκτέλεση γίνεται μόλις με 3 αναπνοές (κατά την ακολουθία των 12 στάσεων).

 

Η ακολουθία των στάσεων είναι η εξής:

  1. Βουνό

  2. Όρθιο Τόξο

  3. Όρθια Τσιμπίδα

  4. Καβαλάρης

  5. Σανίδα

  6. Χαμηλή Σανίδα

  7. Κόμπρα

  8. Σκύλος

  9. Καβαλάρης

  10. Όρθια Τσιμπίδα

  11. Όρθιο Τόξο

  12. Βουνό

*Όσες φορές εκτελείται από το ένα πόδι εκτελείται και από το άλλο για να υπάρχει ισορροπία στο σώμα.

 

Η καθημερινή πρακτική του θα σας χαρίσει μεγάλη ευλυγισία στην σπονδυλική σας στήλη, στις αρθρώσεις και θα σας φτιάξει τη μέση.

 

Εκτός από την μυϊκή ενδυνάμωση, είναι ωφέλιμος στα εσωτερικά όργανα, διεγείροντας έτσι όλο το φυσικό σύστημα δραστικά και ισορροπημένα, προσφέροντας υγεία, επάρκεια και μακροζωία.

© 2019 by theConcept Tavros

 

This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now