FITNESS TIPS

Ζέστη ή Κρύο

Υρώ ΑκριβίδηFitness Professional, Certified Yoga Instructor E-RYT, RCYT, YACEP

Δεν είναι λίγες οι φορές που μπορεί να νοιώσουμε ενόχληση μετά από μια προπόνηση, ή ακόμα και να ξυπνήσουμε «πιασμένοι». Η εύλογη απορία όλων είναι πάγος ή έμπλαστρο; Τι από τα δύο θα είναι ωφέλιμο για την συγκεκριμένη ενόχληση;

Ώρα λοιπόν να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα.

Θερμαντική ή έμπλαστρο (αναφέρω «ή», γιατί το ένα αντικαθιστά το άλλο) έχουν θεραπευτικά αποτελέσματα και μας ανακουφίζουν όταν υπάρχει μυϊκός σπασμός, πιο συγκεκριμένα κάποιο πιάσιμο, ψύξη ή λουμπάγκο. Σε αυτές τις περιπτώσεις θέλουμε να αυξήσουμε την αιμάτωση του μυ και να το χαλαρώσουμε, αυτή ακριβώς την δράση έχουν και τα δυο σκευάσματα. Για να διώξουμε πιο γρήγορα την ενόχληση θα μπορούσε να βοηθήσει ένα ζεστό μπάνιο, ένα μασάζ, καθώς επίσης και η λήξη κάποιου μυοχαλαρωτικού χαπιού.

Ο πάγος από την άλλη είναι απαραίτητος σε θλάσεις, σε διαστρέμματα, σε κακώσεις. Τον χρησιμοποιούμε όταν θέλουμε να μειώσουμε φλεγμονές, οιδήματα, πόνους και αιματώματα. Σε αυτές τις περιπτώσεις συνιστάτε τουλάχιστον τρεις φορές την ημέρα για δεκαπέντε με είκοσι λεπτά η τοποθέτηση πάγου στην περιοχή (φυσικά με τη χρήση πετσέτας και όχι άμεσης επαφής με το δέρμα για να μην προκληθούν εγκαύματα). Αν υπάρχει η δυνατότητα ξεκούρασης καλό θα ήταν να ληφθεί και ένα αντιφλεγμονώδες, αν δεν υπάρχει χρόνος για ξεκούραση καλύτερα να το αποφεύγετε γιατί το μόνο που θα γίνει θα είναι να καλυφθεί επιφανειακά ο πόνος και υπάρχει κίνδυνος στο μέλλον για χειρότερο τραυματισμό στο ίδιο σημείο.

© 2019 by theConcept Tavros

 

This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now