FITNESS TIPS

Άσκηση και Κήλες

Υρώ ΑκριβίδηFitness Professional, Certified Yoga Instructor E-RYT, RCYT, YACEP

Η κήλη είναι μια συχνή πάθηση στην σπονδυλική στήλη. Εμφανίζεται ως βλάβη στους μεσοσπονδύλιους δίσκους μετά τη ρήξη στον ινώδεις δακτύλιο με αποτέλεσμα ο πηκτοειδής πυρήνας να χάνει την υδροφιλική του ιδιότητα, να παύει να λειτουργεί ως ασυμπίεστο καλλοειδές και να βγαίνει προς τα έξω. Ενώ ταυτόχρονα ο ινώδης δακτύλιο  χάνει σταδιακά την ελαστικότητά του εμφανίζει ρωγμές ιδίως στο πλάγιο και οπίσθιο τμήμα του. Οι κήλες προκαλούν οσφυαλγία -πόνο στη μέση-, ισχιαλγία -πόνο στα κάτω άκρα-, και μπορούν να εμφανιστούν σε αυχένα, θώρακα, μέση.

 

ΠΙΘΑΝΕΣ ΑΙΤΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥΣ:

  • Παχυσαρκία

  • Κάπνισμα

  • Σήκωμα Βάρους

  • Πολύωρη ορθοστασία

  • Σκυφτή εργασία

  • Πλήρης έλλειψη άσκησης

  • Λανθασμένη άσκηση

  • Παροξυσμικός βήχας

  • Απότομες κινήσεις κορμού

  • Επαναλαμβανόμενοι κραδασμοί

 

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑΙ

  • Οι έντονες πλάγιες κάμψεις, οι στροφές κορμού καθώς και οι έντονες εμπρόσθιες κάμψεις κορμού.

  • Η άσκηση και κυρίως η yoga είναι αποτελεσματική, η βελτίωση και η θεραπεία έρχονται με το χρόνο και συνέπεια στην άσκηση.

© 2019 by theConcept Tavros

 

This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now